دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ارز بیت کوین چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

ارز بیت کوین چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

به طور ساده بیت کوین به زبان انگلیسی (Bitcoin) و با معنای فارسی عامیانه ( سکه کوچک ) یک ارز رمزپایه میباشد, یعنی یک نوع پول قابل خرید و فروش با تکنولوژی رمز ارز و در شبکه بلاکچین میباشد که برای اولین بار در سال 2009 میلادی توسط فردی ناشناس که خود را ساتوشی ناکاموتو معرفی کرد اختراع و در مقاله ای به جهان معرفی شد که در شروع آن قیمتی زیر یک دلار داشت ولی در حال حاضر بیش از هزاران دلار ارزش دارد. بیت کوین یک نوع ارز غیر متمرکز و به هیچ کشور و سازمانی تعلق ندارد و ناشناس بودن افرادی که آن را دارند یکی از ویژگی های آن میباشد.

شما از هر جای جهان میتوانید ارز های دیجیتال رمز پایه را مانند بیت کوین به هرکسی در جهان با سرعت بالا و بدون محدودیتی انتقال دهید یا حتی دریافت کنید. بیت کوین به تعداد محدودی موجود است که این تعداد 21 میلیون میباشد که در حال حاضر حدودا 18 میلیون از آن در دست مردم و بقیه آن در شبکه بلاکچین ( شبکه ای که مخصوص ارز رمز ها میباشد و تراکنش ها را در آن مدیریت و تایید میکنند تا امنیت این ارز تامین و حفظ شود ) میباشد.

ارز دیجیتال بیت کوین یک ارز قابل استخراج و یا به اصطلاح قابل ماین کردن است. یعنی میتوانید با سخت افزارهای کامپیوتری خاصی که برای آن طراحی شده است آن را استخراج و به دست آورد همانند طلا که باید با دستگاه هایی به دنبال آن گشت و استخراج نمود.

برای استفاده از بیت کوین شما نیاز به یک کیف پول مجازی یا به اصطلاح ولت دارید. که میتواند به صورت نرم افزاری مانند کیف پول کوینومی یا به صورت سایت مانند سایت بلاکچین یا به صورت سخت افزاری مانند لجر باشد. هر کیف پول یک آدرس یکتا و منحصر به فرد دارد که از اعدادی تصادفی ولی با ساختاری مشخص ساخته شده و برای ارسال و دریافت ارز رمز بیت کوین استفاده میشود.

شما میتوانید بیت کوین را از صرافی های دیجیتالی مختلفی دریافت کنید.که پس از تایید شبکه آن مقدار به کیف پول شما واریز خواهد شد و میتوانید از آن برای خرید یا حتی سرمایه گذاری استفاده کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده